طارمي زياد اهل جنجال و حاشيه نيست اما …

تازه ترين اطلاعات جامع تخصصي گردشگري را در اينجا جستجو نماييد

طارمي زياد اهل جنجال و حاشيه نيست اما …

۳۵ بازديد

از زمان انتقال مهدي طارمي به پرتغال ، حاشيه خود را تقريباً به صفر رسانده و اكنون مانند فوتباليست هاي بزرگ دنيا زندگي مي كند. از برنامه ريزي ورزش گرفته تا خواب و غذا خوردن. البته اين مانع از اين نشد كه هر از گاهي شوخي هاي تندي كند. به گزارش مجله روز ، اين …

طارمي زياد اهل جنجال و حاشيه نيست اما … https://majale-rooz.ir/2021/01/طارمي-زياد-اهل-جنجال-و-حاشيه-نيست-اما/ مجله روز Sun, 17 Jan 2021 03:03:07 0000 عمومي https://majale-rooz.ir/2021/01/طارمي-زياد-اهل-جنجال-و-حاشيه-نيست-اما/ از زمان انتقال مهدي طارمي به پرتغال ، حاشيه خود را تقريباً به صفر رسانده و اكنون مانند فوتباليست هاي بزرگ دنيا زندگي مي كند. از برنامه ريزي ورزش گرفته تا خواب و غذا خوردن. البته اين مانع از اين نشد كه هر از گاهي شوخي هاي تندي كند. به گزارش مجله روز ، اين …

از زمان انتقال مهدي طارمي به پرتغال ، حاشيه خود را تقريباً به صفر رسانده و اكنون مانند فوتباليست هاي بزرگ دنيا زندگي مي كند. از برنامه ريزي ورزش گرفته تا خواب و غذا خوردن. البته اين مانع از اين نشد كه هر از گاهي شوخي هاي تندي كند.

به گزارش مجله روز ، اين روزنامه مشرق وي نوشت: “ط مهدي طارمي نماد كامل سفير فوتبال ايران است ؛ مهاجم سابق پرسپوليس اين روزها چنان در پورتو مي درخشد كه تعداد مربيان و تيم هاي بزرگي در جهان كم است كه اين كار را نكنند مهدي كه با آقاي گلي به همراه ريو آو در ليگ پرتغال مشهور شد ، در يك انتقال جذاب به عضويت پورتو ، يكي از معروف ترين تيم هاي اروپا درآمد و با هر دو جنگيد كه اكنون بازيكن ذخيره نيست ، بلكه يكي از دو مهاجم اصلي تيمش است. در مدت حضور خود به عنوان بازيكن ثابت در پورتو ، او چندين گل مهم و البته چندين پاس گل مهم به ثمر رسانده است و يكي از بهترين گلزنان است با نفوذ اين تيم.

درخشش طارمي در اين دوره به قدري زياد بوده كه بسياري از هواداران فوتبال ايران اكنون پورتو را براي او بسيار كوچك مي دانند و مي گويند با اين توانايي او بايد براي فصل آينده به تيم هاي قدرتمند اروپايي برود. البته هنوز فصل به پايان نرسيده است ، او از ليگ هاي مختلف پيشنهادهايي دريافت كرده و بعيد به نظر مي رسد كه مهدي در پايان اين فصل چمدان خود را ببندد و به يك باشگاه مشهورتر در اروپا برود.

مهدي طارمي علاوه بر درخشش در زمين فوتبال در سال هاي اخير ، نام خود را نيز از زمين بلند كرده است ؛ هم به خاطر حاشيه هاي شخصي اش و البته به خاطر كارهاي خوبي كه انجام داده است. پسري كه مي گويد زياد جنجالي نيست و ترجيح مي دهد در اوقات فراغت خود كتاب بخواند ، در فصول اخير خصوصاً از زمان پيوستن به پرسپوليس خيلي صريح نبوده است. اگرچه او هميشه سعي در خلاص شدن از مسائل پيش پا افتاده داشته است ، اما رسانه ها خواسته يا ناخواسته متوجه او شده اند و تمام حركات وي زير ذره بين انجام شده است. كساني كه مهدي را مي شناسند مي گويند او علاوه بر كتاب ، دو سرگرمي ديگر هم دارد. ماشين و لباس در حالي كه اطلاعات زيادي در مورد اتومبيل رانندگي وي شناخته نشده است ، او هميشه سعي مي كند شيك پوش باشد و از خريد لباس هاي جديد دريغ نمي كند! البته او شخصيتي جذاب در ايران است ، خصوصاً در زادگاهش بوشهر. گفته مي شود كه كمكي كه به ديگران مي كند در جايي منعكس نمي شود ، اما همه او در توليد نقاب در اولين روزهاي حساس شيوع تاج در ايران مثال زدني بود. وي با ساختن سايتي در بوشهر ، به سرعت توليد ماسك براي هموطنان خود را آغاز كرد تا اين ويروس خطرناك باعث مرگ بيشتر نشود. تلاش وي براي كمك به مهار كرونا و توليد ماسك و در دسترس قرار دادن آن در معرض ديد مردم چنان مورد توجه قرار گرفت كه رسانه هاي پرتغالي نيز از وي تمجيد كردند. مهدي كه فرزند يك دوست خانوادگي است ، بيشتر كارهاي خيريه خود را در ايران با كمك پدر و برادر اداره مي كند و در آن مسير اگر بتواند كمك كند دريغ نمي كند.

جداي از اين موارد ، مهدي طارمي حاشيه ها و جنجال هاي مختلفي در فضاي مجازي داشته است كه بيشتر مربوط به فوتبال و سبك بازي آن است. اما اظهارات وي در مورد ساير موضوعات نيز مورد توجه قرار گرفته و يكي دو اظهار نظر وي مورد انتقاد قرار گرفته است. يكي از جالب ترين نوشته هاي مهدي طارمي در فضاي مجازي مربوط به شيوع ويروس كرونا در آن زمان بود كه افراد زيادي را قرنطينه كرده بود. مهدي طارمي اما با ارسال پيامي از مسئولان خواست “آب و برق را رايگان كنند”. وي نوشت: “در اين زمان خاص ، بايد در مورد همديگر فكر كنيم ، از نظر مالي به هم كمك كنيم.” مسئولان محترم ، اكنون آب و برق رايگان تأمين كنيد كه شرايط بسيار دشوار است و مردم نمي توانند به محل كار خود بروند ، بنابراين اين وضعيت پايان مي يابد. “اين كمك شما به مردم است.” هرچند اوايل ، او توئيتي در مورد حذف اسرائيل دريافت كرد كه با واكنش منفي رسانه هاي جهاني روبرو شد و حتي برخي خواستار تحريم اين بازيكن از سوي فيفا شدند.

اگرچه اقدامات مهدي طارمي در فضاي مجازي گاه و بيگاه توسط رسانه ها پوشش داده مي شود ، وي از زمان انتقال به پرتغال حاشيه خود را تقريباً به صفر رسانده و اكنون مانند فوتباليست هاي بزرگ جهان زندگي مي كند. از برنامه ريزي ورزش گرفته تا خواب و غذا خوردن. البته اين مانع از اين نشد كه گهگاهي كنايه هاي تندي به زبان آورد. به عنوان مثال ، او فقط دو روز پيش ، عليه مقامات فعلي دولت توييت كرد. توييت كنايه آميز مهدي طارمي به وضوح متوجه دولت فعلي است كه البته به زودي هشت ساله مي شود. طارمي از دولت فعلي در شرايطي انتقاد كرده است كه اتفاقاً طرفداران طرفدار دولت در ميان افراد آن دولت دارند. يكي از آنها عباس عراقچي ، معاون وزير امور خارجه است كه حتي در ژوئيه 2017 در مصاحبه با يك روزنامه ورزشي از مهدي طارمي به عنوان بازيكن محبوب خود نام برد. عراقي كه قبلا فوتبال بازي مي كرد ، حرفه اي ، در ژوئيه امسال ابراز اميدواري كرد كه پرسپوليس در پايان فصل قهرمان ليگ برتر شود. وي همچنين از مهدي طارمي كه شايعه جدايي وي براي وي شايعه شده بود خواست در اين باشگاه بماند. “به عنوان يك هوادار ، از آقاي طارمي مي خواهم كه در پرسپوليس بماند ؛ زيرا او بسيار خوب است و من اين بازيكن را بسيار دوست دارم. او عرق و انگيزه زيادي دارد ، با شور و شوق زيادي بازي مي كند و همچنين توانايي گلزني نيز دارد. در موقعيت گلزني بسيار خوب ؛ اگرچه در چند ضربه آخر باعث حرص و طمع بعضي از افراد مي شود (با خنده) ، اما فكر مي كنم آينده درخشاني دارد و مي تواند يكي از مهاجمان برجسته كشور باشد. “من دوست دارم در پرسپوليس “. چهار روز بعد ، مهدي طارمي كه در آن زمان هنوز در پرسپوليس بازي مي كرد ، به ديدار عباس عراقچي رفت و عكسي را در صفحه اينستاگرام خود به عراقچي و تخت روانچي منتشر كرد:” از شما بزرگان سياست. من به عنوان يك پليس ايراني و ايراني خوشحالم كه شما را در كنار ما داريم. من از لطف شما و همه عزيزان قدرداني مي كنم. “به اميد سربلندي ايران اسلامي و ارتش سرخ”.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.