اختلال در كار آموزش پذيرفتني نيست

تازه ترين اطلاعات جامع تخصصي گردشگري را در اينجا جستجو نماييد

اختلال در كار آموزش پذيرفتني نيست

۲۴ بازديد

مجله روز / گيلان فرماندار رشت گفت: تاج يك تهديد است ، در اين راستا انتظار مي رود آموزش و پرورش اين تهديد را به يك فرصت تبديل كند و بايد شرايط را به گونه اي مديريت كرد كه در كار آموزشي خللي ايجاد نشود. ” علي فتح اللهي امروز در جلسه شوراي آموزش و …

اختلال در كار آموزش پذيرفتني نيست https://majale-rooz.ir/2021/01/اختلال-در-كار-آموزش-پذيرفتني-نيست/ مجله روز Mon, 18 Jan 2021 16:21:09 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/01/اختلال-در-كار-آموزش-پذيرفتني-نيست/ مجله روز / گيلان فرماندار رشت گفت: تاج يك تهديد است ، در اين راستا انتظار مي رود آموزش و پرورش اين تهديد را به يك فرصت تبديل كند و بايد شرايط را به گونه اي مديريت كرد كه در كار آموزشي خللي ايجاد نشود. ” علي فتح اللهي امروز در جلسه شوراي آموزش و …

مجله روز / گيلان فرماندار رشت گفت: تاج يك تهديد است ، در اين راستا انتظار مي رود آموزش و پرورش اين تهديد را به يك فرصت تبديل كند و بايد شرايط را به گونه اي مديريت كرد كه در كار آموزشي خللي ايجاد نشود. ”

علي فتح اللهي امروز در جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان كه با حضور مديركل ارتباطات و فناوري اطلاعات گيلان در دولت برگزار شد ، اظهار داشت: ما در حال ايجاد و تحول جامعه هستيم ، بايد تأمين كنيم توجه به آموزش و علوم براي پيشبرد جامعه به سمت توسعه و پيشرفت.

فرماندار رشت افزود: با توجه به شرايطي كه به دليل طغيان تاج داريم ، بايد هميشه آماده اين اتفاقات باشيم.

وي ادامه داد: تاج يك تهديد است. به اين معنا كه انتظار مي رود آموزش اين تهديد را به يك فرصت تبديل كند و بايد شرايط را مديريت كرد تا در كار آموزشي خللي ايجاد نشود.

فتح الله گفت: اگر قرار است به شكلي جامع توسعه يابد ، همه بايد شركت كنند تا شرايط لازم براي آموزش فراهم شود.

فرماندار شهرستان رشت اظهار داشت: پرورش افراد ماهر و توانمند از ديگر مأموريت هاي آموزشي است.

وي افزود: در كميته برنامه ريزي شهر آينده مبلغي براي خريد تبلت ويژه دانشجويان نيازمند در نظر گرفته مي شود.

مشكل دسترسي به اينترنت در مدارس استفاده از ADSL است

فرزاد توكلي ، مديركل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان گيلان در ادامه اين نشست درباره سيستم شاد تصريح كرد: ارائه خدمات سيستم شاد تا حدودي مربوط به شبكه ارتباطات است ، در بخشي مربوط به سرور اصلي و بخشي مربوط به امكانات دانشجويي است.

وي افزود: وزارت ارتباطات بستر ارتباطي لازم را با شاد فراهم مي كند و نقشي در ايجاد آن ندارد و وزارت آموزش و پرورش اين نرم افزار را با همكاري يكي از اپراتورها و مشاركت يكي از برجسته ترين دانشگاهها “.

در مورد اينترنت رايگان براي دانشجويان ، توكلي گفت: “بيشتر فعاليت هاي آموزشي در برنامه هاي ديگر و خارج از محيط شاد دنبال مي شوند ، بنابراين هزينه مصرف اينترنت افزايش مي يابد.”

مديركل ارتباطات و فناوري هاي اطلاعاتي گيلان ادامه داد: رشت و انزلي از جمله شهرهايي هستند كه از نفوذ ارتباطي بالايي برخوردار هستند و تقريباً هيچ مشكل ارتباطي خاصي نداريم. البته شهر رشت بيشترين موانع عمومي را در توسعه ، ساخت و نصب برج هاي ارتباطي دارد.

توكلي اظهار داشت: مشكلي كه مدارس در بحث دسترسي به اينترنت دارند استفاده از ADSL است. اصولاً مودم ADSL براي بارگيري با سرعت بالا طراحي شده است و براي بارگيري و ارسال حجم زيادي از داده مناسب نيست. از ADSL در هيچ جاي دنيا براي ارسال اطلاعات و داده ها استفاده نمي شود.

وي با اشاره به راهكارهاي لازم گفت: بستر سيم مسي را جايگزين بستر فيبر نوري كنيد كه داراي شبكه هاي پايدار و بستر نامحدود است و هزينه آن برابر با سيم مسي است. نكته بعدي استفاده از سرويس VDSL است. راه حل ديگر ارائه خدمات بي سيم شهري است كه توسط اپراتورهاي مختلف ارائه مي شود. راه حل چهارم استفاده از چندين سرويس ADSL است كه بايد گروه بندي شوند.

وي گفت: “مدارسي كه راه حل ما را انتخاب كردند ، يكي از موارد بالا را پيشنهاد كرديم. اگر مدارس ديگري علاقه مند باشند ، كارشناسان ما آماده پاسخگويي به آنها و ارائه راه حل مناسب براي آنها خواهند بود.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.