برف و باران در ۲۳ استان/ درياي خزر مواج و طوفاني است – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

تازه ترين اطلاعات جامع تخصصي گردشگري را در اينجا جستجو نماييد

برف و باران در ۲۳ استان/ درياي خزر مواج و طوفاني است – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۷ بازديد

به گزارش خبرگزاري مههر بنا در اعلاميه سازمان هواشناسي ، اين سامانه فردا تقويت مي شود مگر در استانهاي سيستان و بلوچستان ، هرمزگان و استان جنوبي كارامان ، خراسان جنوبي و فارس ، در مناطق ديگر ، باران شديد و وزش باد خواهد داشت كه سرد و برفي خواهد بود مناطق با ارتفاع. طبق …

برف و باران در ۲۳ استان/ درياي خزر مواج و طوفاني است – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://majalehirani.ir/2021/برف-و-باران-در-۲۳-استان-درياي-خزر-مواج-و/ مجله ايراني Thu, 11 Mar 2021 07:40:07 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/برف-و-باران-در-۲۳-استان-درياي-خزر-مواج-و/ به گزارش خبرگزاري مههر بنا در اعلاميه سازمان هواشناسي ، اين سامانه فردا تقويت مي شود مگر در استانهاي سيستان و بلوچستان ، هرمزگان و استان جنوبي كارامان ، خراسان جنوبي و فارس ، در مناطق ديگر ، باران شديد و وزش باد خواهد داشت كه سرد و برفي خواهد بود مناطق با ارتفاع. طبق …

به گزارش خبرگزاري مههر بنا در اعلاميه سازمان هواشناسي ، اين سامانه فردا تقويت مي شود مگر در استانهاي سيستان و بلوچستان ، هرمزگان و استان جنوبي كارامان ، خراسان جنوبي و فارس ، در مناطق ديگر ، باران شديد و وزش باد خواهد داشت كه سرد و برفي خواهد بود مناطق با ارتفاع.

طبق پيش بيني هواشناسي امروز از پنجشنبه تا شنبه دماي هوا در اكثر مناطق به ويژه در نواحي شمالي كشور بين 8 تا 15 درجه كاهش مي يابد.

مديريت بحران استان تهران در اطلاعيه بعدي با هشدار نسبت به احتمال طغيان رودخانه ها و مسيل ها ، لغزندگي ، طغيان آب در معابر عمومي و ديد كم به كوهنوردان هشدار داد كه از صعود به ارتفاعات كوهستاني تهران جلوگيري كنند.

فردا جمعه شدت و دامنه فعاليت اين سيستم بارشي افزايش يافته و به جز جنوب شرق و برخي مناطق جنوب ، در ساير مناطق كشور برف و باران خواهيم داشت. از بعدازظهر شنبه هفته آينده ، با حركت به سمت شرق ، شدت اين سيستم در مناطق غربي كاهش مي يابد و فعاليت آن به سواحل درياي خزر در شمال شرقي و مناطقي از كشور محدود مي شود.

تا اواخر روز شنبه مرزهاي شرقي كشور را ترك خواهد كرد و يكشنبه در بيشتر مناطق با آسماني ثابت و صاف پيش بيني مي شود.

شنبه هفته آينده ، براي مناطق جنوبي و شرقي كشور ، سرعت باد و كيفيت هوا پايين همراه با گرد و غبار پيش بيني مي شود.

درياي خزر بعدازظهر امروز پنجشنبه تا اوايل شنبه غليظ و طوفاني است. همچنين در 3 روز آينده ، خليج فارس در امتداد Stromat هرمز و درياي عمان خواهد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.