كدام مقامات مجاز به عبور از خط ويژه هستند؟

تازه ترين اطلاعات جامع تخصصي گردشگري را در اينجا جستجو نماييد

كدام مقامات مجاز به عبور از خط ويژه هستند؟

۱۴ بازديد

فرمانده پليس راهور نازا تأكيد كرد: همه اعضاي پارلمان مجاز به سفر با خط ويژه نيستند. به گزارش مجله ايراني ، سردار سيد كمال هاديارفر ظهر امروز در نشست خبري خود ، درباره مكانيزم صدور مجوزهاي راهنمايي و رانندگي در خطوط ويژه اظهار داشت: شوراي امنيت ملي مجوزهاي راهنمايي و رانندگي را در خطوط ويژه …

كدام مقامات مجاز به عبور از خط ويژه هستند؟ https://majalehirani.ir/2021/كدام-مقامات-مجاز-به-عبور-از-خط-ويژه-هستن/ مجله ايراني Mon, 05 Apr 2021 10:12:23 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/كدام-مقامات-مجاز-به-عبور-از-خط-ويژه-هستن/ فرمانده پليس راهور نازا تأكيد كرد: همه اعضاي پارلمان مجاز به سفر با خط ويژه نيستند. به گزارش مجله ايراني ، سردار سيد كمال هاديارفر ظهر امروز در نشست خبري خود ، درباره مكانيزم صدور مجوزهاي راهنمايي و رانندگي در خطوط ويژه اظهار داشت: شوراي امنيت ملي مجوزهاي راهنمايي و رانندگي را در خطوط ويژه …

فرمانده پليس راهور نازا تأكيد كرد: همه اعضاي پارلمان مجاز به سفر با خط ويژه نيستند.

به گزارش مجله ايراني ، سردار سيد كمال هاديارفر ظهر امروز در نشست خبري خود ، درباره مكانيزم صدور مجوزهاي راهنمايي و رانندگي در خطوط ويژه اظهار داشت: شوراي امنيت ملي مجوزهاي راهنمايي و رانندگي را در خطوط ويژه اختصاص داده و ليستي از موقعيت ها و مسئوليت ها را در آن دارد. طبقه بندي وجود دارد كه طبق آن مسئوليت سفر با خطوط خاص تعيين مي شود و پليس راهنمايي و رانندگي نيز براساس اين ليست به عنوان مرجع مجوز صادر مي كند.

وي با بيان اينكه فقط مجوزهاي هولوگرام معتبر هستند ، گفت: پليس راهور تنها مرجع صدور مجوزهاي راهنمايي و رانندگي است و درجه مسئوليت آن سالانه توسط شوراي امنيت ملي تعيين مي شود.

وي در پاسخ به سوال مجله ايراني مبني بر اينكه آيا همه نمايندگان مجلس مي توانند از طريق خط ويژه تردد كنند ، گفت: اعضاي مجلس در اين ليست نيستند و فقط رئيس و معاون رئيس مجلس هستند و من بسياري از روساي كميسيون ها را از مجوز ترافيك و مجوز حمل و نقل به خاطر مي آورم “هيچ خط خاصي براي همه نمايندگان وجود ندارد. وظايف وزرا و معاونان وزير و برخي وزرا نيز از جمله كساني هستند كه با تصويب شوراي امنيت ملي مجوزهاي ترافيك را صادر مي كنند.

وي در پاسخ به س anotherال ديگر مجله ايراني مبني بر اينكه آيا پروانه راهنمايي و رانندگي به نام شخص يا اتومبيل وي صادر شده است ، گفت: ما به نام شخص كاري نداريم اما ترافيكي براي خودرو صادر مي شود. “شماره معلوم ، كه مربوط به مسئوليت شناخته شده است ، داراي مجوز ترافيك از خط خاص است و نام شخص را ذكر نمي كند.

هاديانفر در مورد پلاك هاي آسيب ديده نيز گفت: در مورد پلاك هاي خراب نمي توان با تعويض پلاك به شخص ديگري جريمه كرد زيرا غير از شماره پلاك هنگام صدور جريمه نوع خودرو كه روي آن مجوز نصب شده است ، پلاك نصب شده است ، همچنين قابل استفاده است. در همين راستا ، پليس يك راهرو رباط هوشمند به شكل رايانه اي طراحي كرده است كه توانايي انطباق با اين موارد را دارد.

وي در مورد ثبت سند اتومبيل در دفاتر اسناد رسمي گفت: “قانون در اين زمينه واضح است و همانطور كه توسط پليس بارها اعلام شده است ، سند پليس سندي رسمي است و هيچ مرجعي نمي تواند اسناد بيشتري از اين را صادر كند. سندي براي ماشين. “به همين دليل ، طبق قانون ، مردم موظف هستند براي جابجايي ماشين خود به پليس مراجعه كنند ، اما ثبت سند در ادارات اجباري نيست و اختياري است.

وي در پاسخ به اظهارات ضد و نقيض در مورد ممنوعيت سفر در حال حاضر و سوالي در مورد افزايش تعداد موارد و مرگ و مير در پي افزايش سفر ، گفت: “ما اين موضوع را قبول مي كنيم و اتفاقاً در جلسه اي با من و معاون نخست وزير وزير بهداشت حضور داشت ، من اين موارد را مطرح كردم و اصرار داشتم كه كرونا بايد با مجازات هاي قاطعي كه در زمان نائورو صادر شده بود پايان يابد. اين نگراني وزارت بهداشت بود. با اين حال ، در پايان ، ما تصويب ما در ستاد ملي كرونا و در تمام مصاحبه هاي خود تأكيد كرديم كه مردم بايد از مسافرت خودداري كنند اما واقعيت اين است كه حدود 92٪ از شهرهاي ما در سفر آزاد بودند و ما در ترافيك رانندگي مي كرديم. بيش از 89٪ افزايش را ديدم.

وي ادامه داد: ما همچنين پيشنهاد كرديم كه محدوديت ها در چهار جاده شمالي اعمال شود و البته اگر اين ممنوعيت اعمال شود ، بيماري تا اين حد گسترش نخواهد يافت ، اما همانطور كه گفتم ، سرانجام ستاد ملي تاجگذاري داريم. تصويب. “.

وي از اجراي طرح ديگري در پليس براي محاسبه سرعت متوسط ​​خبر داد و گفت: اين طرح از ابتداي امسال اجرا شده و فاز اول آن محور تهران – قم – اصفهان و بالعكس و تهران – قرج در سال اجرا شد. -محور قزوين-زنجان و بالعكس. بر اين اساس ابتدا ماشين و زمان عبور آن در جلوي دوربين ثبت مي شود و اين فاصله با توجه به سرعت متوسطي كه مجاز به رفتن به دوربين بعدي است محاسبه مي شود. به عنوان مثال ، اگر فاصله بين دو دوربين باشد. 10 كيلومتر ، يك ماشين در نهايت هشت است. با توجه به سرعت ثبت شده در جاده ، بايد دقايقي از دوربين اول به دوربين دوم برود. اگر اين زمان كوتاه باشد ، به اين معني است كه راننده سريعتر از ميانگين مجاز در جاده سفر كرده است. ممكن است راننده در مقابل دو دوربين سرعت كم كند اما با محاسبه سرعت متوسط ​​مشخص شد سرعت وي غير مجاز است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.