نزاع خونين اوباشگران در جنوب تهران/ حمله با قمه به خودروي پليس

تازه ترين اطلاعات جامع تخصصي گردشگري را در اينجا جستجو نماييد

نزاع خونين اوباشگران در جنوب تهران/ حمله با قمه به خودروي پليس

۶ بازديد

رئيس پليس پيشگيري تهران بزرگ از دستگيري پنج نفر از اراذل و اوباش كه براي ايجاد رعب و وحشت و متفرق ساختن گروهي در محله فلاح اقدام كرده بودند ، خبر داد. به گزارش مجله روز ، سرهنگ جليل ، وقفي در حاشيه دستگيري اين اراذل و اوباش به خبرنگاران گفت: “پس از دريافت اخبار …

نزاع خونين اوباشگران در جنوب تهران/ حمله با قمه به خودروي پليس https://majale-rooz.ir/2021/04/نزاع-خونين-اوباشگران-در-جنوب-تهران-حمل/ مجله روز Sat, 17 Apr 2021 17:16:08 0000 حوادث https://majale-rooz.ir/2021/04/نزاع-خونين-اوباشگران-در-جنوب-تهران-حمل/ رئيس پليس پيشگيري تهران بزرگ از دستگيري پنج نفر از اراذل و اوباش كه براي ايجاد رعب و وحشت و متفرق ساختن گروهي در محله فلاح اقدام كرده بودند ، خبر داد. به گزارش مجله روز ، سرهنگ جليل ، وقفي در حاشيه دستگيري اين اراذل و اوباش به خبرنگاران گفت: “پس از دريافت اخبار …

رئيس پليس پيشگيري تهران بزرگ از دستگيري پنج نفر از اراذل و اوباش كه براي ايجاد رعب و وحشت و متفرق ساختن گروهي در محله فلاح اقدام كرده بودند ، خبر داد.

به گزارش مجله روز ، سرهنگ جليل ، وقفي در حاشيه دستگيري اين اراذل و اوباش به خبرنگاران گفت: “پس از دريافت اخبار از سيستم پليس 110 مبني بر بروز اختلاف و درگيري با سلاح سرد ، موضوع توسط مأموران پليس پيشگيري اداره شد. درگيري منجر به زخمي شدن دو نفر درگير درگيري در منطقه فلاح شد.

وي با بيان اينكه پس از حضور مأموران در محل ، چندين مجرم از دو طرف درگيري با چماق به گشت اتومبيل پليس حمله كرده اند ، گفت: مأموران پليس براي مقابله با اين افراد از تجهيزات و تكنيك هاي دفاع شخصي استفاده كردند. ، و سرانجام دو نفر از اين افراد در دم دستگير شدند.

رئيس پليس پيشگيري تهران بزرگ ، با بيان اينكه چند نفر نيز از طرف درگيري گريخته اند ، گفت: “مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و هماهنگي مقام قضايي طي يك عمليات ضربتي ، سه نفر ديگر را كه در اين درگيري شركت داشتند شناسايي و دستگير كردند.” آنها را به كلانتري بردند.

كارمندان با بيان اينكه اقدامات اين افراد باعث ايجاد رعب و وحشت در بين ساكنان محله شده است ، افزودند كه براي پنج مجرم دستگير شده پرونده تشكيل شده و اين افراد براي ادامه تحقيقات به دادسرا فرستاده شده اند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.