حملات رژيم‌صهيونيستي جنايت عليه بشريت است

تازه ترين اطلاعات جامع تخصصي گردشگري را در اينجا جستجو نماييد

حملات رژيم‌صهيونيستي جنايت عليه بشريت است

۶ بازديد

با توجه به پايگاه داده مجله روز ، به گفته كاظم غريب آبادي ، ايرنا گفت: “تروريسم به عنوان يك چالش فوري ، همچنان تهديدي جدي براي صلح و امنيت بين المللي و همچنين توسعه و شكوفايي جوامع است.” در مبارزه و از بين بردن گروههاي تروريستي در منطقه. وي ادامه داد: عزم جامعه جهاني …

حملات رژيم‌صهيونيستي جنايت عليه بشريت است https://majale-rooz.ir/2021/05/حملات-رژيم‌صهيونيستي-جنايت-عليه-بشري/ مجله روز Mon, 17 May 2021 17:01:28 0000 عمومي https://majale-rooz.ir/2021/05/حملات-رژيم‌صهيونيستي-جنايت-عليه-بشري/ با توجه به پايگاه داده مجله روز ، به گفته كاظم غريب آبادي ، ايرنا گفت: “تروريسم به عنوان يك چالش فوري ، همچنان تهديدي جدي براي صلح و امنيت بين المللي و همچنين توسعه و شكوفايي جوامع است.” در مبارزه و از بين بردن گروههاي تروريستي در منطقه. وي ادامه داد: عزم جامعه جهاني …

با توجه به پايگاه داده مجله روز ،

به گفته كاظم غريب آبادي ، ايرنا گفت: “تروريسم به عنوان يك چالش فوري ، همچنان تهديدي جدي براي صلح و امنيت بين المللي و همچنين توسعه و شكوفايي جوامع است.” در مبارزه و از بين بردن گروههاي تروريستي در منطقه.

وي ادامه داد: عزم جامعه جهاني براي ريشه كن كردن تروريسم در همه اشكال و مظاهر آن ، به ويژه در اين زمان كه شاهد حملات تروريستي وحشتناك و آشكار عليه مقامات دولتي و دانشمندان ، به ويژه ژنرال قاسم سليماني به عنوان يك پرچمدار هستيم. مبارزه واقعي عليه تروريسم و ​​دكتر فخري زاده ، دانشمند برجسته در امور دفاعي و هسته اي ، يك ضرورت حياتي است.

غريب آبادي با يادآوري اينكه ما نمي توانيم و نبايد از تروريسم گسترده عليه مردم بيگناه فلسطين چشم پوشي كنيم ، افزود: امروز دوباره شاهد اعمال وحشتناك و عصبانيت تروريستي رژيم اسرائيل عليه فلسطينيان بي گناه ، به ويژه زنان و كودكان هستيم ، از جمله وي تأكيد كرد كه سياست و اقدامات رژيم اسرائيل عليه تروريسم ، از جمله حمله گسترده و سيستماتيك آن به جمعيت غيرنظامي فلسطين ، نقض حقوق اساسي بشر و اهداف و اصول منشور ملل متحد يك جنايت عليه بشريت و تهديدي جدي براي صلح و امنيت بين المللي است. .

اين ديپلمات ارشد ، كه به معناي تشويق و تحمل تروريسم است و جامعه جهاني نبايد راضي باشد ، گفت: “طبق اسناد مربوط حقوق بين الملل ، همه كشورهاي عضو بايد متعهد به مبارزه با تروريسم باشند و از تشويق يا تحمل فعاليت هاي تروريستي خودداري كنند.” با اين وحشيگري

سفير و نماينده دائمي گفت: “ما حملات رژيم اسرائيل را با شديدترين حالت محكوم مي كنيم و خواستار توقف فوري و كامل همه اقدامات خشونت آميز ، از جمله حملات نظامي ، خرابكاري و ترورهاي رژيم اسرائيل مي شويم.” سازمان ها در وين اضافه شده است.

وي از همه كشورهاي عضو خواست كه اقدامات جنايتكارانه و تروريستي رژيم اسرائيل را مطابق با تعهدات قانوني بين المللي خود بدون محكوميت محكوم كرده و رژيم را مسئول جرايم خود بدانند و از تكرار آنها جلوگيري كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.