حمله با سلاح سرد به فرمانداري آبادان تكذيب شد

تازه ترين اطلاعات جامع تخصصي گردشگري را در اينجا جستجو نماييد

حمله با سلاح سرد به فرمانداري آبادان تكذيب شد

۶ بازديد

به گزارش خبرنگار مجله ايراني آبادان ، كمي قبل از ظهر امروز يكي از سايت هاي خبري محلي در آبادان با انتشار عكسي از يك مرد خونخوار در ورودي فرمانداري آبادان نوشت كه مرد سردسيري فرماندار است. در مورد ورود به دفتر متوقف و دستگير شد. فرماندار ويژه شهر آبادان اخبار منتشر شده را جعلي …

حمله با سلاح سرد به فرمانداري آبادان تكذيب شد https://majalehirani.ir/2021/حمله-با-سلاح-سرد-به-فرمانداري-آبادان-تك/ مجله ايراني Wed, 19 May 2021 14:18:37 0000 استان ها https://majalehirani.ir/2021/حمله-با-سلاح-سرد-به-فرمانداري-آبادان-تك/ به گزارش خبرنگار مجله ايراني آبادان ، كمي قبل از ظهر امروز يكي از سايت هاي خبري محلي در آبادان با انتشار عكسي از يك مرد خونخوار در ورودي فرمانداري آبادان نوشت كه مرد سردسيري فرماندار است. در مورد ورود به دفتر متوقف و دستگير شد. فرماندار ويژه شهر آبادان اخبار منتشر شده را جعلي …

به گزارش خبرنگار مجله ايراني آبادان ، كمي قبل از ظهر امروز يكي از سايت هاي خبري محلي در آبادان با انتشار عكسي از يك مرد خونخوار در ورودي فرمانداري آبادان نوشت كه مرد سردسيري فرماندار است. در مورد ورود به دفتر متوقف و دستگير شد.

فرماندار ويژه شهر آبادان اخبار منتشر شده را جعلي براي برجسته سازي افكار عمومي خواند و خاطرنشان كرد: اين خبر كذب محض است و هيچ ارتباطي با حكومت آبادان ندارد.

سيد زين العابدين موسوي گفت: رسانه ها بايد دانش خود را در اعلام خبر كامل كنند و اخلاق حرفه رسانه را دنبال كنند. اين يك اختلاف شخصي در خياباني در اطراف فرماندار بود و هيچ ارتباطي با فرماندار ندارد.

وي گفت: درگيري بين اين دو شهروند وجود داشت كه با حضور به موقع پليس حل شد و ناشر اين خبر نيز تحت پيگرد قانوني قرار خواهد گرفت.

48

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.