پيام تبريك رئيس ستاد اجرايي فرمان امام به رئيس جمهور منتخب مردم

تازه ترين اطلاعات جامع تخصصي گردشگري را در اينجا جستجو نماييد

پيام تبريك رئيس ستاد اجرايي فرمان امام به رئيس جمهور منتخب مردم

۶ بازديد

محمد مخبر با ارسال پيامي به سيد ابراهيم رئيسي پيروزي وي در سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پيروزي وي در اكثريت آرا popular را به وي تبريك گفت. به گزارش مجله ايراني ، در متن اين پيام آمده است: “ما از خداوند متعال براي توفيق و هدايت خود سپاسگزاريم ، كه در يك آزمايش …

پيام تبريك رئيس ستاد اجرايي فرمان امام به رئيس جمهور منتخب مردم https://majalehirani.ir/2021/پيام-تبريك-رئيس-ستاد-اجرايي-فرمان-امام/ مجله ايراني Sat, 19 Jun 2021 17:48:42 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/پيام-تبريك-رئيس-ستاد-اجرايي-فرمان-امام/ محمد مخبر با ارسال پيامي به سيد ابراهيم رئيسي پيروزي وي در سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پيروزي وي در اكثريت آرا popular را به وي تبريك گفت. به گزارش مجله ايراني ، در متن اين پيام آمده است: “ما از خداوند متعال براي توفيق و هدايت خود سپاسگزاريم ، كه در يك آزمايش …

محمد مخبر با ارسال پيامي به سيد ابراهيم رئيسي پيروزي وي در سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پيروزي وي در اكثريت آرا popular را به وي تبريك گفت.

به گزارش مجله ايراني ، در متن اين پيام آمده است: “ما از خداوند متعال براي توفيق و هدايت خود سپاسگزاريم ، كه در يك آزمايش با شكوه ديگر موفق شده و جلال ملت ايران را گرفته و سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ، مانند دوره قبل ، رضايت رهبر عالي “اين انقلاب مايه افتخار و افتخار ايران اسلامي شد.

حماسه ملت بزرگ ايران در اين انتخابات علي رغم گسترده ترين و عجيب ترين تبليغات بيگانگان براي تحريم انتخابات ، حادثه اي شگفت انگيز بود. حضور مردم در عرصه انتخاب جهادي بزرگ در برابر مداخلات استكباري بود كه در محاسبات شيطاني خود مردم را بي تفاوت ، جمهوري اسلامي را بدون حمايت و رهبر محبوب انقلاب آيت الله در تبعيد را با اشاره به آيت الله مي دانستند. خامنه اي ، ملت ايران اين آرزو را كنار گذاشت و بار ديگر دموكراسي مبتني بر ايمان اسلامي را در بخش درخشان نظام اسلامي به صحنه برد. ايران اسلامي بار ديگر عزم و اراده ، نشاط و سرزندگي و حضور معنادار و پر بركت خود را به مستكبران نشان داد و بار ديگر شيطان بزرگ را شكست داد.

اكنون به بركت لطف رحماني حضرت حق ، دعاي مستجاب حضرت ولي الله العظم روحي فداه ، رهنمودهاي حكيمانه رهبر فرزانه انقلاب و تلاش هاي مردم عزيز ، دور جديدي از مديريت را شكل داده اند. اين كشور قلمرو بيشتري را براي تلاشهاي جديد و مديران جديد گشود.

انتخاب جناب عالي ، انقلابي ، انقلابي ، علمي و توانمند و باتجربه با سابقه مبارزه صادقانه در زمينه هاي مختلف را تبريك مي گويم و از خداوند منان براي دولت جديد و اعليحضرت اين افتخار و موفقيت را مسئلت مي نمايم.

سخنان صريح ، قاطع و صادقانه شما در تعهد خود براي خدمت و از بين بردن مستضعفين و مبارزه با فساد و سياست افتخارآميز شما در پيروي از آرمانهاي اسلام و انقلاب ، كه داراي خصلت و سادگي مردمي بود ، توجهات را به خود جلب كرد. خداوند. اين جهت گيري بايد سرمشق راه و سياست سياستمداران در زمان شما باشد ، بنابراين تحت تدابير حكيمانه مقام معظم رهبري ، مي توانيد رنج و سختي ملت بزرگ ايران را بسيار كاهش دهيد و موفقيت و تعالي آنها را افزايش دهيد ، به خواست خدا.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.