تبريك رييس صدا و سيما به رييس جمهور جديد

تازه ترين اطلاعات جامع تخصصي گردشگري را در اينجا جستجو نماييد

تبريك رييس صدا و سيما به رييس جمهور جديد

۵ بازديد

رئيس سازمان صدا و سيما در پيامي پيروزي سيد ابراهيم رييسي در انتخابات رياست جمهوري را تبريك گفت. به گزارش مجله روز ، به نقل از روابط عمومي رسانه ملي ، عبدالعلي علي عسكري در پيام تبريك حجت الاسلام والمسلمين رييسي ، تأكيد كرد: و اين نقش ذاتي رسانه را به عنوان پلي بين مردم …

تبريك رييس صدا و سيما به رييس جمهور جديد https://majale-rooz.ir/2021/06/تبريك-رييس-صدا-و-سيما-به-رييس-جمهور-جديد/ مجله روز Sun, 20 Jun 2021 13:44:44 0000 فرهنگ و هنر https://majale-rooz.ir/2021/06/تبريك-رييس-صدا-و-سيما-به-رييس-جمهور-جديد/ رئيس سازمان صدا و سيما در پيامي پيروزي سيد ابراهيم رييسي در انتخابات رياست جمهوري را تبريك گفت. به گزارش مجله روز ، به نقل از روابط عمومي رسانه ملي ، عبدالعلي علي عسكري در پيام تبريك حجت الاسلام والمسلمين رييسي ، تأكيد كرد: و اين نقش ذاتي رسانه را به عنوان پلي بين مردم …

رئيس سازمان صدا و سيما در پيامي پيروزي سيد ابراهيم رييسي در انتخابات رياست جمهوري را تبريك گفت.

به گزارش مجله روز ، به نقل از روابط عمومي رسانه ملي ، عبدالعلي علي عسكري در پيام تبريك حجت الاسلام والمسلمين رييسي ، تأكيد كرد: و اين نقش ذاتي رسانه را به عنوان پلي بين مردم و مسئولان و چشم افكار عمومي ، پيگيري مطالبات ملت براي دستيابي به ايران اسلامي ، براي سعادت و تعالي تلاش خواهد كرد.

متن كامل اين پيام به شرح زير است:

“” نام خدا “

برادر عزيز ، حجت الاسلام والمسلمين دكتر سيد ابراهيم رييسي
رئيس جمهور محترم و منتخب ملت ايران

سلام؛
حضور حماسي و بانشاط ملت بزرگ ايران در 28 خرداد 1400 در سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ، علي رغم تبليغات گسترده رسانه هاي دشمن براي عدم شركت در انتخابات ، القاي جريانات انحرافي و غرب گرايانه و گلايه ها ، نارضايتي ، و كودكان در انتخابات ، عزم ملت را نشان مي دهد. ايران ايران بود تا به نداي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي پاسخ دهد و در جهت رسيدن به اهداف و آرمانهاي بلند ملت و كشور عزيزمان پيش رود.
شناخت بهتر و دقيق تري از مردم در مورد شخصيت برجسته ، متدين ، ​​صادق ، سخت كوش ، انقلابي و عدالت محور شما در جريان مبارزات انتخاباتي ، تصميمي آگاهانه را فراهم كرد.
انتخاب شرافتمندانه شما به عنوان سيزدهمين رئيس جمهوري اسلامي ايران را تبريك مي گويم و اميدوارم با ياري خداوند در اين شرايط بحراني و آغاز گام دوم انقلاب اسلامي ، حل مشكلات تاريخي باقي مانده از گذشته ، بزرگ ملت ايران به اقتدار و عظمت شايسته اي دست خواهد يافت. موفق باشيد در ايران اسلامي.
طبق معمول ، رسانه ملي به نمايندگي از همه دولت ها در مسير پيشرفت و خدمت به كشور شريف در كنار شما و دولت سيزدهم خواهد بود و نقش ذاتي رسانه را به عنوان پلي ميان مردم و مسئولان و چشم افكار عمومي ، به دنبال خواسته هاي ملت در مورد ايران اسلامي. خوشبختي و تعالي تلاش خواهد كرد.

علي عسكري
رئيس سازمان صدا و سيما »

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.