يورش تيم موفق – مجله روز

تازه ترين اطلاعات جامع تخصصي گردشگري را در اينجا جستجو نماييد

يورش تيم موفق – مجله روز

۶ بازديد

در فوتبال ايران ، ما بارها سابقه بازيكناني را داشته ايم كه با مديران باشگاه روبرو شده اند ، اما لحن و ادبياتي كه استقلال در مورد مددي به كار مي برد واقعاً جديد است. به گزارش مجله روز ، اين روزنامه همشهريان وي نوشت: “شايد افراد كمي انتظار داشتند كه فرهاد مجيدي و بازيكنانش …

يورش تيم موفق – مجله روز https://majale-rooz.ir/2021/07/يورش-تيم-موفق-مجله-روز/ مجله روز Tue, 20 Jul 2021 11:59:27 0000 عمومي https://majale-rooz.ir/2021/07/يورش-تيم-موفق-مجله-روز/ در فوتبال ايران ، ما بارها سابقه بازيكناني را داشته ايم كه با مديران باشگاه روبرو شده اند ، اما لحن و ادبياتي كه استقلال در مورد مددي به كار مي برد واقعاً جديد است. به گزارش مجله روز ، اين روزنامه همشهريان وي نوشت: “شايد افراد كمي انتظار داشتند كه فرهاد مجيدي و بازيكنانش …

در فوتبال ايران ، ما بارها سابقه بازيكناني را داشته ايم كه با مديران باشگاه روبرو شده اند ، اما لحن و ادبياتي كه استقلال در مورد مددي به كار مي برد واقعاً جديد است.

به گزارش مجله روز ، اين روزنامه همشهريان وي نوشت: “شايد افراد كمي انتظار داشتند كه فرهاد مجيدي و بازيكنانش پس از پيروزي شيرين در دربي تهران ترك و اعتصاب كنند. شايد عدم مربيگري اين تيم با توجه به تثبيت موقعيت استقلال در تيم آسيبي براي آبي ها نداشته باشد. رده سوم ليگ ، اما سيل مصاحبه هاي عصباني بازيكنان عليه مديران و به ويژه شخص مديرعامل باشگاه ، احمد مددي ، همه را متعجب كرد. اين به وضوح نشان مي دهد اختلافات حل نشده در Fareg Majidi علنا ​​مي گويد كه باشگاه به دنبال براي يك مربي ديگر ، اما فقط مخالفت وزير ورزش باعث شد كه او همچنان به جاي خود ادامه دهد. اين احتمالاً عجيب ترين همكاري بين مربي و مدير است. از سراسر جهان.

پدر مديرعامل در ضعيف ترين موقعيت ممكن

در فوتبال ايران ، ما بارها سابقه بازيكناني را داشته ايم كه با مديران باشگاه روبرو شده اند ، اما لحن و ادبياتي كه استقلال در مورد مددي به كار مي برد واقعاً جديد است. تصور كنيد كه ارسلان مطهري صريحاً گفته است كه حتي حاضر نيست دور يك ميز بنشيند و در مورد تمديد قرارداد مذاكره كند. موضع مجيدي نيز كاملاً مشخص است. علاوه بر اين ، شايعات حيرت انگيزي مبني بر عدم ارسال كمك هافبك به زمين تيم در شب دربي حذفي وجود دارد و در غياب او ، يك شوخي عجيب و جمعي با تسليم مدير عامل انجام شد. مطمئناً خود مددي نيز از اين ماجرا آگاه است و بهتر از هر زمان ديگري به موقعيت پست و ضعيف موقعيت خود در استقلال پي برده است. با اين حال ، برخي از مواضع بي سابقه استقلال طلبان در برابر مددي ممكن است بي ارتباط با ورود دولت در آخرين روزهاي زندگي او نباشد. با اين حال ، اين بازيكنان و مربيان مي دانند به احتمال زياد با تغيير دولت و مديران وزارت ورزش ، ديگر خبري از مددي و دوستانش نخواهد بود. بنابراين جسارت ها به مديران تيم حمله مي كنند.

مثل رسول پناه

وضعيت اين روزهاي مفيد بسيار شبيه به وضعيت فعلي مهدي رسول پناه در هفته هاي آخر حضورش در پرسپوليس شده است. در آن زمان ، موفقيت تيمي كه به هر دليلي به فينال آسيا صعود كرده بود ، با مديران باشگاه زاويه ديد و در اين بين بازيكنان و كادر فني بي وقفه حمله كردند. نتايج خوبي كه به دست آوردند آنها را تشويق كرد و سرانجام وزارت ورزش را مجبور به اخراج رسول پناه كرد. حالا هم بعد از نتايج خوب ، صعود به مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا ، كسب سهميه در ليگ و پيروزي در دربي حذفي ، استقلال در شرايطي قرار دارد كه معتقد است عشقش خريدار دارد. بنابراين ، آنها بي رحمانه به جهت حمله مي كنند. وضعيت با كمك بسيار بدتر است. “او به برانكو ، پناهجو پول پرداخت كرد ، خريدهاي به موقع خوبي انجام داد و به هر حال كارهايي را از مديرعامل استقلال انجام داد ، اما خبري نيست كه او نيست.”

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.