وزن خود را با هوش مصنوعي متعادل كنيد

تازه ترين اطلاعات جامع تخصصي گردشگري را در اينجا جستجو نماييد

وزن خود را با هوش مصنوعي متعادل كنيد

۶ بازديد

گروهي از محققان يك شركت فناوري با توسعه هوش مصنوعي ابزاري قدرتمند و علمي براي تناسب اندام ايجاد كرده اند كه در آن ميزان كالري دريافتي روزانه تعيين شده و فرد به وزن ايده آل مي رسد. مجله ايراني دكتر ساسان صفي ، مدير اجرايي اين شركت فناوري در مصاحبه اي با، ابزاري كه متناسب …

وزن خود را با هوش مصنوعي متعادل كنيد https://majalehirani.ir/2021/وزن-خود-را-با-هوش-مصنوعي-متعادل-كنيد/ مجله ايراني Wed, 18 Aug 2021 22:13:23 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/وزن-خود-را-با-هوش-مصنوعي-متعادل-كنيد/ گروهي از محققان يك شركت فناوري با توسعه هوش مصنوعي ابزاري قدرتمند و علمي براي تناسب اندام ايجاد كرده اند كه در آن ميزان كالري دريافتي روزانه تعيين شده و فرد به وزن ايده آل مي رسد. مجله ايراني دكتر ساسان صفي ، مدير اجرايي اين شركت فناوري در مصاحبه اي با، ابزاري كه متناسب …

گروهي از محققان يك شركت فناوري با توسعه هوش مصنوعي ابزاري قدرتمند و علمي براي تناسب اندام ايجاد كرده اند كه در آن ميزان كالري دريافتي روزانه تعيين شده و فرد به وزن ايده آل مي رسد.

مجله ايراني دكتر ساسان صفي ، مدير اجرايي اين شركت فناوري در مصاحبه اي با، ابزاري كه متناسب با وزن افراد معرفي مي شود ، به نام “كالري شمارنده” نام دارد ، كه نرم افزاري است كه بر اساس هوش مصنوعي اجرا شده است و طي آن به كاربران اجازه مي دهد تا وضعيت جسماني خود را اندازه گيري كنند. مبناي تغذيه را فراهم مي كند.

وي گفت: “اين نرم افزار رژيم جديدي به كاربران نمي دهد ، بلكه ميزان غذايي را كه فرد در روز مصرف مي كند بر اساس BMI تنظيم مي كند.” بسته به ميزان فعاليت بدني ، غذاها يا كالري هاي مختلفي براي سوزاندن دريافت مي كند. اين نرم افزار همچنين ميزان غذا و كالري مصرفي و ميزان فعاليت بدني را اندازه گيري كرده و فرد را به وزن دلخواه مي رساند.

صفي با بيان اينكه اين نرم افزار در دسترس كاربران است ، گفت: در حال حاضر اين نرم افزار 300 هزار كاربر فعال دارد و كاربران بيش از 22 ميليون بار در ماه اطلاعات خود را در آن وارد مي كنند.

وي به تفاوت اين نرم افزار كالري شمار و ساير موارد مشابه استفاده از هوش مصنوعي در آن اشاره كرد و خاطرنشان كرد: اين نرم افزار رايگان است و در نسخه ممتاز آن ، بسته به سن كاربران ، مكمل هاي غذايي ارائه مي شود. به كاربران يادآوري كنيد كه به عنوان در هر برنامه ، در حالي كه بخش يادآوري اضافه شده است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.