ده‌بزرگي فيناليست شد/ سه فرنگي‌كار به گروه بازنده‌ها رفتند – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۶ بازديد

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، در پايان مسابقات مقدماتي پنج پزو اول ، اميررضا ده بزرگي در وزن 55 كيلوگرم به فينال رسيد و ايمان محمدي ، محمد آذرمخت و امير محمد بيات در وزن 63 كيلوگرم ، 77 و 130 كيلوگرم در گروه بازندگان قرار دارد.نتايج رزمندگان كشورمان به شرح زير است: در وزن …

ده‌بزرگي فيناليست شد/ سه فرنگي‌كار به گروه بازنده‌ها رفتند – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://majale-rooz.ir/2021/08/ده‌بزرگي-فيناليست-شد-سه-فرنگي‌كار-به/ مجله روز Fri, 20 Aug 2021 17:24:52 0000 نشاط https://majale-rooz.ir/2021/08/ده‌بزرگي-فيناليست-شد-سه-فرنگي‌كار-به/ به گزارش خبرگزاري آنلاين ، در پايان مسابقات مقدماتي پنج پزو اول ، اميررضا ده بزرگي در وزن 55 كيلوگرم به فينال رسيد و ايمان محمدي ، محمد آذرمخت و امير محمد بيات در وزن 63 كيلوگرم ، 77 و 130 كيلوگرم در گروه بازندگان قرار دارد.نتايج رزمندگان كشورمان به شرح زير است: در وزن …

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، در پايان مسابقات مقدماتي پنج پزو اول ، اميررضا ده بزرگي در وزن 55 كيلوگرم به فينال رسيد و ايمان محمدي ، محمد آذرمخت و امير محمد بيات در وزن 63 كيلوگرم ، 77 و 130 كيلوگرم در گروه بازندگان قرار دارد.
نتايج رزمندگان كشورمان به شرح زير است:

در وزن 55 كيلوگرم ، اميررضا ده بزرگي پس از استراحت در دور اول ، با نتيجه 5 بر 4 در دور دوم ، المير علي اف در آذربايجان را پشت سر گذاشت. وي در دور سوم و يك چهارم نهايي ، آدام اوزون تركيه اي را با نتيجه 8 بر صفر شكست داد و راهي نيمه نهايي شد. در اين مرحله ، ده بزرگ اسكار كربايف قزاقستاني را با نتيجه 6 بر صفر شكست داد و راهي فينال شد. وي در اين ديدار به مصاف علي مردون عبدالله اف ازبكستان مي رود.

در وزن 63 كيلوگرم ، ايمان محمدي پس از استراحت در دور اول ، لاجوجائي از آمريكا را در دور دوم با نتيجه 8 بر صفر شكست داد. در دور سوم و يك چهارم نهايي ، 11-3 مقابل روسيه شكست خورد. باكايف و به دليل حضور اين حريف در ديدار پاياني ، محمدي به گروه بازنده ها رفت. در اين گروه ، او با ضيا باباشف از آذربايجان روبرو مي شود و در صورت پيروزي ، راهي ديدار مدال برنز برابر مانوئل استويچا رومانيايي مي شود.

در وزن 77 كيلوگرم ، محمد حسين آذرمخت پس از استراحت در دور اول ، واسيل كوجوك از روماني را در دور دوم با نتيجه 8 بر صفر شكست داد. 12-4 مقابل Axayus Mokubo نروژي و با توجه به صعود اين جنگنده به فينال ، آذرمخت دوباره بخشي از گروه گاه به گاه بود. در اين گروه ، او بايد با كريستوفر كلاني مجارستاني بجنگد و در صورت پيروزي مقابل اين حريف ، به مسابقه مقدماتي مي رود تا با اگاد ، عماد ابولاتا مبارزه كند.

در وزن 87 كيلوگرم علي عابدي درزي در دور اول با نتيجه 4 بر 3 مقابل آلگوت كالمن سوئدي شكست خورد و به دليل حذف اين فايتر در دور بعد ، عابدي درزي حذف شد.

در وزن 130 كيلوگرم امير محمد بيات پس از استراحت در دور اول دور دوم مقابل سرخان ممدوف آذربايجاني 2 بر 3 شكست خورد و به دليل حضور اين مبارز در ديدار پاياني ، بيات به گروه بازنده ها رفت. در اين گروه ، او با توماس واورسينسيك لهستاني مبارزه مي كند و در صورت غلبه بر اين حريف ، به ديدار مقدماتي مي رود تا مدال برنز را به نيكلاس نتونياس ، يوناني برساند.

مسابقات فرصت مجدد فوق سنگين فردا صبح و مسابقات مقدماتي و نهايي فردا عصر (شنبه) برگزار مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.